Novice

novice, natolcevanja, prestopi in pogovori o klubu
n1i9k9o6

Re: Novice

Post by n1i9k9o6 »

Prej sem prebral, da bi Marina lahko ostala, če prekine vse poslovne stike z Abramovičem. Močno sicer dvomim, da kdorkoli bo kupil klub, na tako pozicijo ne bi nastavil svojega človeka.
n1i9k9o6

Post by n1i9k9o6 »

#Breaking (1/2): I’m told that the American-Swiss consortium with Todd Boehly and Hansjörg Wyss have found other partners. The team is complete! Negotiations with #Abramovich are already taking place. He still wants to sell #Chelsea quickly.
(2/2): The American-Swiss consortium is confident that progress can be made over the weekend. Already on Monday a deal could be announced. That depends on the negotiations over the weekend. Swiss billionaire Wyss will now fly from Boston to California on Thursday afternoon.

Vir: Nicola Imfeld
mlinko

Post by mlinko »

A ni ta Todd Boehly že par let nazaj hotu kupt od Romana sveti klub?

Sent from my HD1913 using Tapatalk
CFC :cfc01:
n1i9k9o6

Post by n1i9k9o6 »

Jp, pa tud Tottenham.
Zlo si baje želi vstopit v angleški nogomet.
RedMiner

Post by RedMiner »

URADNO: Marina odhaja.

Upam, da dobimo vsaj tolk sposobnega človeka, kot je bila ona.
n1i9k9o6

Post by n1i9k9o6 »

Smem prašat kje si vidu da je uradno?

Na strani kluba ne dobim nič, Matt Law pa je že pred urami izjavo označil za fejk.
RedMiner

Post by RedMiner »

Ha, dejansko je bilo poslano iz fake Linkedin accounta.
mlinko

Post by mlinko »

Tole sem zasledil na redditu.

- Despite a long and close relationship with Abramovich, Granovskaia is so highly rated that she could even out-stay the Russian

- Marina Granovskaia, dubbed the most powerful woman in football, is facing a dilemma over her Chelsea future after owner Roman Abramovich put the club up for sale.

- Telegraph Sport understands that groups interested in buying Chelsea would be open to the prospect of Granovskaia staying on under their ownership if she could cut her professional ties with Abramovich, which date back 20 years

- But groups interested in buying Chelsea are aware of how highly rated Granovskaia is within football and recognise that her departure could represent a significant loss and leave a massive gap to be filled.

- Seeing Granovskaia leave would also represent a blow to head coach Thomas Tuchel, who has struck up a close working relationship with her

- But the length of her association with Abramovich and the fact she has worked at some of his other companies may be an issue that would need to be addressed during any hand-over process. It would seem unlikely that Granovskaia would be able to retain the same level of power, at least in the short-term, even if her position at Chelsea and salary remained the same.

- The key issue will be whether she can be team Chelsea under a different owner or will always be team Roman.”

- Granovskaia’s future is likely to ultimately be decided by whether or not she is prepared to cut her professional ties with Abramovich to continue working at Chelsea under a new ownership, or whether she feels it is time for a change. She is not thought to have jumped to any decision over her future and will wait to see who takes over the club and hear their plans.

sigismund
admin

Post by sigismund »

End of an era za Chelsea. Če pogledaš samo Arsenal, Liverpool, United - v klub pride nek bogataš in gleda vse skozi zaslužek. Noben ne bo tak fen kluba kot je Roman ki je postavljal klubski uspeh pred njegov zaslužek. Vsi ki so zdajle srečni se jim bo na dolgi rok še kolcalo po Romanu.
Chelsea_fan

Post by Chelsea_fan »

sigismund wrote:End of an era za Chelsea. Če pogledaš samo Arsenal, Liverpool, United - v klub pride nek bogataš in gleda vse skozi zaslužek. Noben ne bo tak fen kluba kot je Roman ki je postavljal klubski uspeh pred njegov zaslužek. Vsi ki so zdajle srečni se jim bo na dolgi rok še kolcalo po Romanu.
tole podpišem.

Mislim, da se nam ne obeta nič dobrega :( Sploh, če bomo nov stadion naredili in vzeli kredit :(

Edino, kar nas reši je nek ultra ultra bogati šejk, ki mu denar ni ovira PSG, CITY itd.. ampak mislim, da ne bo nič iz tega.

:D
BLUE IS THE COLOUR!!!
mlinko

Post by mlinko »

Ja tud mene je strah, da bomo samo še senca uspehov preteklosti. Sploh tok specifična filozofija, ki smo jo imeli mi se pač ne more izvajati z novimi ljudmi. Ni samo okolje.

Boli me tudi, da bomo s tem izgubili identiteto in bomo postali neka firma, ki ne izstopa po ničemer. Če bodo rezultati bo še dobro. To identiteto smo gradili 20let. Sedaj pa me skrbi, da bomo to kar je United ali pa Arsenal. Ime, ki se ga povezuje z nekim obdobjem, daleč nazaj.

Seveda pa lahko pride tudi do pozitivnih sprememb (stabilnost na managerskem mestu, stadion, bolši skavting brez raznih Drinkwater, Bakayoko in Saul igralcev,...).

Ampak trenutno sem pač, ne žalosten, ampak v strahu, da smo v enem tednu nazadovali za desetletja, ravno ko je začelo kazati, da se premikamo v pravo smer.

Upam samo, da bo Tuchel zmožen to čim bolj oddaljiti od slačilnice. Imamo srečo, da je vsaj nekaj igralcev domačih. In mogoče bo to tud zelo pomagalo.

blue222

Post by blue222 »

Na tekmi Everton Newcastle se je nekdo z vezicami privezal na vratnico. Luba gela Ka dogaja folku.
RedMiner

Post by RedMiner »

Protest proti uporabi fosilnih goriv.
Zame osebno pogumna poteza, čeprav dvomim, da je uspel v svoji nameri.
n1i9k9o6

Post by n1i9k9o6 »

Je pogumno, ampak se mi zdi, da je dosegel samo to, da je postal meme...
RedMiner

Post by RedMiner »

Ja, na žalost...