Thibaut Courtois

Teme o bivših igralcih, trenerjih itd.
rover

Re: Thibaut Courtois

Post by rover »

jernej93 wrote: Js nisem zasledil te obrambe, vsekakor pa bi brez Courtoisa Atletico dobil še ene par žog v svojo mrežo ... fantastičen vratar, čimprej nej ga vrnejo na Stamford Bridge in niti podrazno ne podpiram njegove selitve v Atletico v zameno za Falcaa!
A tole:

AlexAK

Post by AlexAK »

Očitno je bila to obramba na posnetku pri okoli 2:40. Nič hecnega, nič posebnega, bolj po sreči obranjen strel :) Postavljanje je bilo zadovoljivo sicer :)

Sem pa naletel na dober članek o prihodnosti Cecha in Courtoisa: Cech and Courtois: A conundrum

Nimam pojma kako bodo rešili to situacijo z golmanom, če bi Courtois bil 4 leta mlajši bi bilo perfect :) Za Falcaa damo pa samo Torresa, čeprav je Falcao malo poniknil in bi mogoče v tem trenutku prej vzel koga drugega kot pa Falcaa za skoraj 50m
II¤*¨¨*¤.¸¸ ...¸...,¤\
II\ ...*Chelsea* ...\
II\¸.¤*¨¨*¤ .¸¸.¸..,¤
II
II
II

*KTBFFH*
damjan1120

Post by damjan1120 »

Falcao je poškodovan (za tri tedne).
rover

Post by rover »

EXCLUSIVE: Chelsea rising star Courtois set to be offered long-term deal by Atletico

Atletico hoče da bi Courtois poleti postal igralec Chelsea v zameno nam ponujajo Falcaoa.
Chelsea pa noče, sploh nič slišati da bi moral Courtoisa prodati, seveda pa hoče Falcaoa.

Moje mnenje Falcao ni vreden da bi prodali odličnega vratarja.

[youtube]iJUhDf2LKD0&feature[/youtube]
glosos

Post by glosos »

Se strinjam. Ko se bo Cech poslovil (pa mislim, da ima v sebi še vsaj štiri vrhunske sezone), imamo s Courtoisom pozicijo vratarja na vrhunskem nivoju porihtano za nadalnjih deset let (glede na to, da razlika med njima deset let) ...

Če nam uspe dobit Falcaa super, ampak ne na račun prihodnosti kluba ...
rover

Post by rover »

Courtois speaks about his situation at Atletico and the future. #CFC

Courtois is the best young goalkeeper around, and therefore it is no wonder that Chelsea are more than interested in keeping him for a long long time.

There has been some speculation about his future, and some reports have stated that he might consider turning his loan move at Atletico into a permanent one.

Here's what Courtois himself had to say:

"I speak to Christophe Lollichon, the goalkeeping coach, maybe once every two or three weeks. Maybe if I was older and the club had tried to sell me but couldn't, they would have sent me out on loan and forgotten about me, told me not to bother them. But that's not true at all. They make sure I know they are interested in how I am doing."

It's nice to hear that Chelsea regularly are in contact with Courtois, and remind him that he's appreciated at our club - and Courtois still believes that he made the right choice in signing for Chelsea:

"It is true that, at the moment, I am not sure what is going to happen next year because it is not only me that decides. It was me that decided to go to Chelsea, though, and I am really happy to be a Chelsea player."

Furthermore, Courtois raised an important point himself, concerning his short-term future:

"Before the end of the season, we will sit down and talk again. Whatever decision we take I am sure will be the right one. If I can stay here and we are in the Champions League, maybe that is better than being in the Premier League. I do not have experience in the Champions League, and that is the level Chelsea want me to get to."

So, as you can see, the situation seems under control - it looks like Courtois is pleased with the way things are going, and is looking forward to getting his shot at being Chelsea's number one - which surely will happen one day.

I refuse to believe that Chelsea Football Club can screw up as big a talent as Courtois is. If our cards are played in the right way, we'll have our 1st choice goalkeeper covered for the next 20 years.
rover

Post by rover »

Zgleda, da bo Courtois še eno sezono ostal na posoji, po drugi stani pa je negova usoda negotova.

Chelsea goalkeeper Courtois admits future at Stamford Bridge is 'unclear'
Courtois: Chelsea asked for more time to consider Atletico Madrid offer
loonymcgreat

Post by loonymcgreat »

'It's probably the greatest name in the world: Chelsea. You think about it. It conjures up the best part of the biggest city in the world. Chelsea...It's magical.'
zrim92

Post by zrim92 »

ma ti si pacient mona..

prijatelji so zato, da si delijo :D

I WAS THERE WHEN WE WON IT! :P
astro10

Post by astro10 »

loonymcgreat wrote:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... riend.html

mi mamo same paciente v ekipi :mrgreen:
pa kuharja ki hormone daje v župo :D
rover

Post by rover »

Raje poglejte njegove obrambe

[youtube]UZEci6bzrAg[/youtube]

Res upam da ne bo še eno sezono posojen, ker pol je isto kot če ga prodamo.
glosos

Post by glosos »

rover wrote:Res upam da ne bo še eno sezono posojen, ker pol je isto kot če ga prodamo.
Mi razložiš prosim, kako je to isto?
rover

Post by rover »

glosos wrote: Mi razložiš prosim, kako je to isto?
Courtois ima 5 letno pogodbo 2 sezoni sta že out in če bo posojen še eno sezono, potem je isto kot če ga takoj prodamo, ker igralec bo vedel da ne bo mogel igrati v Chelseaju in bo hotel sam stran. Kdo mu lahko prepreči, jaz bi raje videl da sta oba s Cechom v ekipi in naj igra enkrat eden drugič drugi, pa tudi Cech gre poleti na operacijo in bo odsoten ziher mesec če ne še več. Zadovoljen?!?