Roberto Di Matteo

Teme o bivših igralcih, trenerjih itd.
rover

Re: Roberto Di Matteo

Post by rover »

Chelsea have called a press conference for Wednesday morning at 11am. RDM will be answering Qs as full-time boss for the first time.
killinride

Post by killinride »

po našem času je to ob 12 ane?
http://www.chelseafc.com/page/LivePress ... -newspromo
tukaj bo če se ne motim
rover

Post by rover »

Konferenca sedaj poteka:

Sturridge je dobil virus in bo kmalu ok je pa v bolnici.
Hazard in Marin sta super obetavna mlada igralca.
Vesel je za Torresa in Mato, da sta osvojila EURO 2012.
RDM bo imel v tej sezoni isti strokovni kadar, kot lani.
O tarčah ni hotel govoriti, je povedal, da ko kdo omeni tarčo mu poskoči cena.
Jasno da je tudi sam vesel, da je na tem mestu in da se jutri začnejo priprave za naslednjo sezono.
Kar se tiče odhoda Drogbaja, je povedal da je hvaležen za njegov trud in da imamo Torresa, Sturridgea in Lukakuja in ne rabimo nobenega novega napadalca.
Mata naj bi izpustil 2 oz 3 tekme, ker je igral na EP, sedaj ga čaka OI in potem bo odšel na dopust.
Last edited by rover on 05 Jul 2012, 06:32, edited 1 time in total.
The Blues

Post by The Blues »

DI MATTEO: THE NEED TO COMPETE
Posted on: Wed 04 Jul 2012

Roberto Di Matteo believes we have the right mix of youth and experience to ensure we will be able to sustain a serious challenge across all four competitions with the start of the new season little over a month away.

The Italian, who was handed the reins on a permanent basis after leading the side to FA Cup and Champions League glory last season, appeared refreshed and fully recharged as he looked forward to the new campaign, and though the inevitable question of whether or not he can emulate last season's exploits was quickly forthcoming, his response will have pleased supporters.

'The end of the season was remarkable, the team were outstanding, but that's the past and now we look to the future,' he said.

'We need to be competing in all the competitions. We have to try to win as many games as we can and be challenging, we have a good, experienced team, with fresh young players and I'm very confident.

'We have the quality and the players to be able to compete. We're always looking to be competing and to be in the frame to win something at the end of the season.'

Following our Champions League triumph in Munich, there was widespread speculation with regards to Di Matteo's future, but with matters finally resolved, and his longstanding relationship with the club now set to continue, he was already assessing the first week of the new Premier League campaign.

'I'm happy to be here, this is a fantastic club to work for,' said Di Matteo. 'I always said I would accept any decision and now I'm looking forward to working with this group of players and hopefully bringing more success.

'I've been involved in football all of my life and I know managers are judged on results, I'm no different, I'll just focus on doing my job as best I can, people can say and write what they want.

'Pressure will always be there and that's what you're judged on, I look at our first week, one game has already been rescheduled, so we have three games in seven days.'

The anticipated influx of new arrivals at the club has begun, with the signatures of the Belgian Eden Hazard and the German Marko Marin already secured.

Di Matteo was giving little away when pressed on whether we could expect many more to follow the duo, while also saying that those players who have been linked with moves away from Stamford Bridge in recent weekssuch as Florent Malouda and Yossi Benayoun are expected to return for pre-season training.

'Hazard's a wonderful player, for his young age he has achieved a lot, he has already been named Ligue 1 Player of the Year, but we shouldn't forget he is still young, but he will bring a lot of creativity to the side,' he said.

'Marin is another exciting player, he's an offensive attacking midfielder/winger, who can play in various positions which is helpful to the team and myself, and he is another one we will be looking looking to integrate into the side.

'I'm pretty happy with the squad but we'll monitor the market and see what opportunities there are to improve the team. It's not just a question of how much you spend but attracting the right players.

'They[Malouda and Benayoun] are part of the squad and contracted to the club, I expect everybody to be here at the start of the season and then we'll see what happens.'

Two current players that Di Matteo is looking forward to welcoming back to Cobham are Fernando Torres and Juan Mata, fresh from lifting the European Championship trophy with Spain.

Torres walked away with the Golden Boot having netted three times during the competition, including one if the final, while Mata also scored in the 4-0 win over Italy, slotting home a pass from his Chelsea teammate, and the manager believes that the confidence which comes from such triumphs can only serve to benefit the club, particularly with Didier Drogba now departed.

'What that group of players have achieved is amazing,' he said. I'm very happy for Torres and Mata, despite the fact they beat Italy in the final, it was a great to finish to their season with such a big achievement, and fantastic for them personally as well.

'All the players who were involved at the Euros have 21 days holiday to take before they will return.

'Didier was an outstanding player for the club who achieved a lot of success, but we have to move on,' said the boss.

'He's not here anymore and the players will rise to the occasion and fill in. It's a team sport, we have Fernando, Sturridge and [Romelu] Lukaku, so we have enough quality.'

The Italian also had some kind words for Andre Villas-Boas, who was appointed as the new manager of Tottenham Hotspur yesterday, as well as conforming that Frank Lampard has recovered from the injury which ruled him out of Euro 2012.

'I wish AVB the best of luck, he's a very good manager and coach and I'm sure he'll be a success at Spurs,' he said.

'I've spoken to Frank, he's feeling very good and is looking forward to returning for the new season.'

Torej napadalcev tako kot smo nekateri že povedali, imamo dovolj in ne bo novih nakupov.
Od možnih odhodov še Malouda in Benayoun.
balla10

Post by balla10 »

To je zavajanje javnosti. Ne moreš pričakovati, da bomo v tako sezono kot je pred nami štartali s tremi napadalci, od katerih se en prebuja, dva pa sta zakrnela in rabita pol leta da prideta v top formo. Osebno sem 100% prepričan, da pripeljemo enega napadalca do konca poletnega prestopnega roka. Upam, da bo to HULK.
Blue is the colour, Football is the game, Winning is our race, Chelsea is our name
michooo

Post by michooo »

Hulk je krilo. Vsaj odkar raztura.
sigismund
admin

Post by sigismund »

Hulk je majka desno krilo
balla10

Post by balla10 »

Potem tudi Sturridga ne moremo šteti za napadalca, ker je igral kot krilo. :-o Torej imamo le dva napadalca ki bosta odigrala 60 tekem...
Blue is the colour, Football is the game, Winning is our race, Chelsea is our name
The Blues

Post by The Blues »

balla10 wrote:Potem tudi Sturridga ne moremo šteti za napadalca, ker je igral kot krilo. :-o Torej imamo le dva napadalca ki bosta odigrala 60 tekem...
Sturridge je itak vedno želel igrati v konici napada. Bo pa sedaj dobil več priložnosti v napadu.
jernej93

Post by jernej93 »

Letos me je povsem razočaral. Ni pokazal "jajc", ki jih rabi za vodenje ekipe na takem nivoju. Igrati proti QPR-ju s petimi branilci in tremi defenzivnimi vezisti je popolni nesmisel. Še večja bedarija je ob taki postavi dati v napad Torresa in pričakovati, da bo tresel. Ob polčasu bi pričakoval vsaj eno ali dve menjavi, a zgodilo se ni nič. Evropski prvaki so bili nadigrani s strani kluba, ki se bo boril za obstanek v ligi. O Ramiresu na krilu in navezi Lampard - Mikel pa niti ne bom izgubljal besed. Lepo se je na tekmi proti Newcastlu (ki je bila zame edina dobra predstava v letošnji sezoni) videlo, da je z "gibljivim" delavcem Meirelesom v vezni liniji izgledalo precej boljše.

Na klopi imamo odlične igralce, ki so željni dokazovanja. Moje mnenje je, da smo prišli iz enega "ekstrema" v drugega. AVB je s svojo diktaturo pretiraval in se je prehitro želel znebiti vseh starejših igralcev, a je vsaj pravilno ocenil. Na drugi strani imamo sedaj Di Mattea, ki pa je že preveč prijazen za moje pojme. Nima prave karizme za vodenje takih zvezdnikov in zdi se mi, da se ubistvu na nek način noče zameriti igralcem.

Moses, Marin, Oscar, Romeu, Azpillicueta, Sturridge in Malouda pa bodo počasi zgnili na klopi :roll:

Moje osebno mnenje, vprašanje če se kdo strinja? :)
bork

Post by bork »

Moje osebno mnenje je, da ne bo docakal pomladi na klopi Chelseaja. Lani ni bilo lepe igre, vendar so bile lovorike. Letos ni lepe igre, zaenkrat pa tudi ni lovorik.
Sedaj ko je Chelsea osvojil skoraj vse, kar se je osvojiti dalo, je Romanov primarni cilj slog igre. Imam obcutek da pozimi prihaja Guardiola..
jernej93

Post by jernej93 »

bork wrote:Moje osebno mnenje je, da ne bo docakal pomladi na klopi Chelseaja. Lani ni bilo lepe igre, vendar so bile lovorike. Letos ni lepe igre, zaenkrat pa tudi ni lovorik.
Sedaj ko je Chelsea osvojil skoraj vse, kar se je osvojiti dalo, je Romanov primarni cilj slog igre. Imam obcutek da pozimi prihaja Guardiola..
Guardiola/Blanc januarja/februarja? :D
bork

Post by bork »

jernej93 wrote: Guardiola/Blanc januarja/februarja? :D
Težko rečt..če bo šlo takole naprej, kot v zadnjih dveh tekmah, potem se lahko zgodi menjava že decembra xD
Sam bi raje videl Guardiolo, zakaj? Čeprav je vodil Barco, ki mi ni niti malo ljuba, mi je Pep zelo karizmatičen in simpatičen trener. Je zagovornik napadalnega nogometa, vendar ves čas pod plazom kritik, češ da bi vsak trener lahko dosegel toliko lovorik, če bi imel v ekipi Messija, Iniesto, Xavija.. res bi rad videl, kaj bi mu uspelo s Chelseajem; bi pod njegovim vodstvom postali najuspešnejša ekipa v prihodnjih letih ali bi bil zgolj še en trener, ki bi pogorel na klopi Chelseaja? Podpiram njegov prihod :D
sandi94

Post by sandi94 »

hahaha meni je pa to prav smešno glede teh trenerjev :lol: pol bo guardiola vodil chelsea do avgusta pa pride spet j.mou :lol: in bo on vodil chelsea do decembra potem spet pride drugi in do 2015 menjamo glih še 7 trenerjev :D
bork

Post by bork »

sandi94 wrote:hahaha meni je pa to prav smešno glede teh trenerjev :lol: pol bo guardiola vodil chelsea do avgusta pa pride spet j.mou :lol: in bo on vodil chelsea do decembra potem spet pride drugi in do 2015 menjamo glih še 7 trenerjev :D

Mislim da bi Guardiola dolgo obdržal mesto trenerja Chelsea. Že samo zaradi ugleda, ki ga ima v svetu nogometa, bi mu Abramović namenil čas. Ne moremo primerjati RDMja z Guardiolo, koga je RDM prej vodil in kaj je dosegel? Sedaj poglejte Guardioline dosežke. In tega se dobro zaveda tudi Abramović, čisto drugače je odpustiti RDMja, kot pa Guardiolo. Sicer pa ne vidim nobenega napredka v igri Chelsea v zadnjih dveh letih..imamo kvalitetne igralce izgovorov ter prostora za napake ni več. Če se igra Chelsea v prihodnjih mesecih ne dvigne, potem vemo kje smo..
Sicer je pa vse tole že skorajda v naprej določeno..Abramovič hoče Pepa, Pep rabi nekaj počitka, zato odide v ZDA, najcenejša, najboljša in najlažja opcija, je dati RDMju pogodbo za dve leti..če bo igra lepa in dovolj lovorik, RDM oddela pogodbo do konca, drugače ga predčasno zamenja Guardiola..Trenutno bolj kaže na slednjo opcijo..