damjan1120

Re: 12 - John Obi Mikel

Post by damjan1120 »

http://www.chelseafc.com/news-article/a ... -for-mikel

Podpisal novo pogodbo do leta 2017.
zrim92

Post by zrim92 »

Edino pravilno zdej je pa treba še enga sposobnega organizatorja dobit na sredini za zraven.

I WAS THERE WHEN WE WON IT! :P
rover

Post by rover »

Dobro, da je podaljšal pogodbo z klubom, tako ima sedaj večjo odkupnino če ga prodamo. Šalo na stran Mikel si je to pogodbo zaslužil, ker igra vedno boljše, samo on mora obvezno postati bolj učinkovit v obrambi in čim manj naj hodi v napad, čeprav si želi kot vsak nogometaš zabiti kakšen gol.
Reichenburg

Post by Reichenburg »

jao :roll:
No Surrender 388 KTBFFH!!!
michooo

Post by michooo »

Suspendiran za 3 tekme, ker je obtožil sodnika rasizma!
loonymcgreat

Post by loonymcgreat »

hahahah watafak :lol:
'It's probably the greatest name in the world: Chelsea. You think about it. It conjures up the best part of the biggest city in the world. Chelsea...It's magical.'
repe

Post by repe »

Dobr no ne pisat neumnosti. Dobil je kazen ker je uletu v sodniško garderobo.
rover

Post by rover »

MIKEL SUSPENDED
Posted on: Thu 06 Dec 2012

The Football Association has today (Thursday) issued a statement regarding a three-match suspension for John Mikel Obi.

The statement reads:

Chelsea's John Obi Mikel has been given a three-match suspension to begin with immediate effect and fined £60,000 following an Independent Regulatory Commission hearing today [Thursday 6 December 2012].

Mikel had requested a personal hearing after admitting an FA charge of using threatening and/or abusive and/or insulting words and/or behaviour.

The breach of FA Rule E3 was in relation to an incident which occurred in the match official's changing room at the end of Chelsea's fixture against Manchester United on 28 October 2012.

The Regulatory Commission's independent chairman Christopher Quinlan QC emphasised that the Independent Regulatory Commission accepted, as did The FA, that at the time he threatened the referee the player genuinely believed that the referee had racially abused him.

But for that factor the suspension would have been significantly longer.

Subsequently The FA investigated the allegation that the referee racially abused the player and found that there was not a case for him to answer.
Neumnost Mikela, drugega ni za rečt.
Mikel dobil 3 tekme prepovedi, dobro da je Benitez probal Luiza kako igra v sredini, in poleg Ramiresa in Romea lahko pričakujemo Luiza v sredini.
Pa še potem gre na Afriško prvenstvo.
AlexAK

Post by AlexAK »

Če bo Romeu dobro igral na naslednjih tekmah bo Mikel težko prišel do priložnosti. Potem gre pa še na anc. Se mi zdi da se bomo to zimo na Romeua zanašal
II¤*¨¨*¤.¸¸ ...¸...,¤\
II\ ...*Chelsea* ...\
II\¸.¤*¨¨*¤ .¸¸.¸..,¤
II
II
II

*KTBFFH*
didier

Post by didier »

Verjetno se je to pričakovalo, zato je Rafa začel forsirati Oriola.
Blue is the colour!
AlexAK

Post by AlexAK »

'It was a bit of a shock to see David lining up there,' said Mikel as reported in the Guardian.
'I said to him as we got on to the pitch: "Where shall I play?"
'He said he'd play the holding role and that I should go forward. I said OK but, when the game started, I looked up and he was already up their end of the pitch.'

Js sem tolk šokiran zaradi te izjave, da igralci ko so že na igrišču nimajo pojma kje bodo igrali? A se norce delajo?
II¤*¨¨*¤.¸¸ ...¸...,¤\
II\ ...*Chelsea* ...\
II\¸.¤*¨¨*¤ .¸¸.¸..,¤
II
II
II

*KTBFFH*
Reichenburg

Post by Reichenburg »

Tem že lep čas ni jasno kje igra in kaj mu je za delati!
No Surrender 388 KTBFFH!!!
zrim92

Post by zrim92 »

Haters gonna hate.. :roll:

Kaj vam tukaj ni razumljivega?
Ko dobiš novega sodelovca, ki v večini primerov ni pol toliko izkušen kot ti, se tudi ponavadi ti prilagajaš njemu da mu je lažje in posledično je obema lažje. Seveda je odvisno za kako delo gre ampak to leti na taka dela kjer je potrebno sodelovanje in v nogometu je enako.

Glede na to kako sta pa to tekmo odigrala se pa mislim da ni za bat, da nimata pojma kaj delata. Lahko bi večkrat probali s tako vezo in upam da tudi bodo.

I WAS THERE WHEN WE WON IT! :P
m4t1c

Post by m4t1c »

jst bi probu z lampardom ob luizu kako bi se obneslo
rover

Post by rover »

AlexAK wrote:'It was a bit of a shock to see David lining up there,' said Mikel as reported in the Guardian.
'I said to him as we got on to the pitch: "Where shall I play?"
'He said he'd play the holding role and that I should go forward. I said OK but, when the game started, I looked up and he was already up their end of the pitch.'

Js sem tolk šokiran zaradi te izjave, da igralci ko so že na igrišču nimajo pojma kje bodo igrali? A se norce delajo?
Celoten članek o tem je na Mikel John Obi suggests David Luiz's Chelsea future lies in defence

Tole bolj liči, kot da se Mikel boji konkurence in naj se Luiz vrne v obrambo.